سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تاثیر محتوای طولانی بر روی سئو سایت

در سال 2019 ، Backlinko با BuzzSumo همکاری کرد تا 912 میلیون پست وبلاگ را مطالعه کند. بر اساس این مطالعه ، پست های بیش از 3000 کلمه 2. 77 ?  لینک های بیشتر (یک لینک به/از وب سایت دیگر) را دریافت می کنند.

از این مطالعه، داده های محکمی وجود دارد. که محتوای طولانی برای وب سایت شما خوب است، اما چگونه آن را ایجاد می کنید؟بسیاری از صاحبان مشاغل هنوز در مورد بهترین قالب برای پست های وبلاگ خود سردرگم هستند. در این پست،ما در مورد محتوای طولانی صحبت می کنیم، اینکه چرا بهترین قالب وبلاگ نویسی است و چگونه می تواند به شما در ایجاد و جذب مخاطبان وفادار کمک کند. با کمک این پست می توانید در تولید محتوای طولانی موفق باشید.

? نکات زیر پوشش داده شده است:

? چگونه محتوای طولانی ایجاد کنیم

? مزایای اصلی محتوای طولانی مدت

? چگونه می توان تأیید کرد که آیا ایده پست شما برای یک قطعه طولانی قابل اجرا است یا خیر

نکات ارزشمند از کسب و کارهای موفق که محتوای طولانی خود را ایجاد کرده اند

محتوای طولانی برای سئو سایت چیست؟

محتوای طولانی برای سئو سایت چیست؟

وقتی برای این اصطلاح در اینترنت گشت و گذار می کنید، تعاریف متعددی از معنای آن پیدا خواهید کرد. با این حال، ایده کلی هر یک از تعاریف جداگانه یکسان است: محتوا یا مقالاتی که طولانی تر و جامع تر از مقالات استاندارد هستند.

برخی از افراد مقالاتی با بیش از 700 کلمه را طولانی می دانند، در حالی که برخی دیگر مقالات بیش از 1800 کلمه را هدف قرار می دهند. با این حال ، عمومی ترین و گسترده ترین تعریف محتوای بلند، یک قطعه نوشتن بین 2500 تا 7500 کلمه است. مردم معمولاً نوشته های طولانی را برای درک عمیق یک موضوع می خوانند. مشخصه اساسی محتوای طولانی این است که عمیق است  یک موضوع را به طور کامل مورد بررسی قرار می دهد.

این کتاب به جای پرداختن به موضوعات متعدد یا کوتاه بودن،همه جنبه های یک مسئله را بررسی می کند. قطعات طولانی مدت همچنین شامل داده های تحقیقاتی یا مصاحبه های متخصص است که برای سایر قطعات محتوا معمول نیست.

ما به وب سایت ها توصیه می کنیم هم برای افزایش ترافیک و زمان ماندن کاربر در صفحه از این قالب نوشتاری برای ارائه اطلاعات ارزشمندتر به خوانندگان خود، استفاده کنند. محتوای طولانی سایت به کسب و کارها کمک می کند. تا قدرت خود را ایجاد کرده و در نتایج جستجو در سطح بالاتر قرار بگیرند و مخاطبان اصلی را جذب کنند.

استفاده از محتوای طولانی می تواند از بسیاری جهات به شما سود برساند!

اکنون که در مورد محتوای طولانی می دانید، در اینجا مزایایی وجود دارد که می توانید با ایجاد آن برای وبلاگ تجاری خود انتظاراتی داشته باشید.

مزایای محتوای طولانی برای سئوی سایت

مزایای محتوای طولانی برای سئو سایت

به رهبران کسب و کار کمک می کند تا برند خود را شکل دهند

محتوای طولانی رهبران کسب و کار و مدیران اجرایی را قادر می سازد. تا شخصیت خود را نشان دهند زیرا می توانند افکار ، چشم انداز و برنامه های خود را برای کسب و کار بیان کنند. این به بهبود شهرت آنها در بین کارمندان کمک می کند و به این ترتیب شرکت را تقویت می کند. این باعث جذب مشتریان بیشتر و موفقیت کسب و کار می شود.

رتبه بندی بهتر موتور های جستجو

اغلب در نتایج جستجو نوشته های طولانی تر، نسبت به مقالاتی با تعداد کلمات کم، رتبه بالاتری دارند. شما می توانید با بهبود رتبه بندی نتایج جستجو، ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید. زیرا گوگل و بسیاری از موتورهای جستجوی دیگر محتوای عمیق با کیفیت و به روز را بالاتر نشان می دهند.

یک تیم تحقیقاتی توسط serpIQ طول متوسط محتوا را در 10 نتیجه برتر پرس و جوهای جستجو مطالعه کردند. این شرکت متوجه شد که پست های با رتبه برتر بیش از 2000 کلمه هستند.که دو دلیل اصلی برای این اتفاق وجود دارد.

اول اینکه ، نوشته های طولانی شما ممکن است شامل کلمات یا عبارات کلیدی بیشتری باشد. که با هدف جستجوی کاربران مطابقت داشته باشد. بنابراین،گوگل به طور خودکار محتوای شما را به کاربر پیشنهاد می کند. تعداد قابل توجهی از کلمات کلیدی نیز به موتور جستجو اطلاع می دهد که محتوای شما با کیفیت بالا است و نیازهای کاربران را برآورده می کند.

ثانیا ، محتوای طولانی مدت دقیق تر است و حاوی اطلاعات کافی است. این شامل تمام جزئیات لازم یک موضوع واحد به جای تمرکز بر خلاصه های کوتاه است. به همین دلیل ، محتوای طولانی با ارزش تر در نظر گرفته می شود و موتورهای جستجو محتوای جامع با کیفیت بالاتر شما را بالاتر از محتوای کوتاه تر رتبه بندی می کنند.

زمان ماندن در سایت را افزایش می دهد

محتوای طولانی تر ، عمیق تر و بیشتر به این معنی است که مردم برای مدت طولانی تر آن را می خوانند. این باعث افزایش زمان صرف شده توسط کاربران در سایت شما می شود.

هر چه بازدید کنندگان مدت زمان بیشتری را قبل از بازگشت به SERPs در صفحه شما صرف کنند. ارزش صفحه شما به کاربران آنلاین بالاتر می رود. به همین دلیل است که زمان مکث بالا برای سئوی سایت شما خوب است. یک یا دو دقیقه زمان خوبی برای ماندن و مکث است زیرا نشان می دهد که صفحه محتوا به منافع بازدید کننده پاسخ می دهد و احتمالا بازدید کننده مجذوب محتوای شما شده اند. این شاخص به گوگل نشان می دهد که محتوای شما مرتبط و با کیفیت است. در نهایت، کسب و کار شما می تواند سودمند باشد زیرا مردم بیشتر جذب برند شما می شوند و بنابراین احتمال خرید از شما بیشتر است.

شناخت بیشتر رسانه های اجتماعی

محتوای طولانی تر نسبت به محتوای کوتاه تر، اشتراک گذاری بیشتری در رسانه های اجتماعی دارد. اشتراک گذاری های بیشتر به کسب و کار شما کمک می کند. تا به مخاطبان گسترده تر و جدیدتری دست یابد. همین مزیت بزرگ نوشتن محتوای طولانی برای افزایش رقابت بسیار مهم است.

چگونه محتوای طولانی ایجاد کنیم

چگونه محتوای طولانی ایجاد کنیم

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند محتوای طولانی برای سئو سایت بنویسید که برای برند و مخاطب هدف شما جذاب باشد.

مخاطبان خود را بشناسید

شما باید با مخاطبان خود وقت بگذرانید تا محتوای جذاب و بلند مدت ایجاد کنید. سوال بپرسید و در مورد موضوعاتی که بر آنها تأثیر می گذارد صحبت کنید. در جای آنها قرار بگیرید و مشکلات آنها را کشف کنید و در مورد چگونگی راه حل های آن بنویسید.

به بازخورد فالوورهای خود گوش دهید و از آن برای تعیین محتوای آینده استفاده کنید. از آنها بپرسید که چه چیزی می خواهند بدانند!

فالوورهای شما می توانند بخشی از کاری شوند که انجام می دهید، بنابراین با پرسیدن نظرات آنها را در روند توسعه خود دخیل کنید! این یک پیوند بین شما و مخاطبان شما ایجاد می کندکه حتی پس از خواندن پست های شما به حفظ ارتباط مردم با برند شما کمک می کند.

ثابت قدم باش

صبور باشید و درک کنید که ایجاد ارتباطات معنادار زمان می برد. با این حال، هنگامی که آن ارتباطات را با مخاطبان خود برقرار کردید، به افزایش تعامل و وفاداری در یک دوره طولانی کمک می کند.

ممکن است بلافاصله نتایج را مشاهده نکنید ، اما به آن پایبند باشید زیرا در نهایت نتیجه خواهد داد! وقتی شما به طور مداوم محتوای با کیفیت بالا را که برای مخاطبان هدف شما مهم است ، منتشر کنید ، آنها برای محتوای بیشتر باز خواهند گشت! این می تواند منجر به بازاریابی مثبت دهان به دهان و افزایش ترافیک شود اگر به درستی انجام شود. نکته کلیدی در اینجا ثبات است.

محتوای خود را مرتبط نگه دارید

اطمینان حاصل کنید که میزان ترافیک هر بخش را پیگیری می کنید. و تلاش می کنید تا پست های قدیمی تر را با داده های جدید یا ایده های تازه به روزرسانی کنید. خوانندگان فعلی شما دوست خواهند داشت که بخش های مورد علاقه خود را تازه کنند. در عین حال، بازدیدکنندگان جدید از معرفی شدن با پست های همیشه سبز شما قدردانی خواهند کرد.

به یاد داشته باشید که اکثر مردم اقدام نمی کنند مگر اینکه ایده شما الهام بخش آنها باشد. بنابراین مطمئن شوید که هر چیزی که می نویسید قابل اشتراک گذاری یا کاربردی باشد. داشتن یک پست عالی بهتر از پنج پست متوسط ??است.

یک استراتژی تبلیغاتی موفق ایجاد کنید

یک استراتژی تبلیغاتی موفق ایجاد کنید

برای موفقیت وبلاگ خود به شانس محض متکی نباشید. اگر می خواهید محتوای بلندمدت با موفقیت ایجاد کنید، باید یک استراتژی تبلیغاتی دقیق و خوب بسازید. یک استراتژی تبلیغاتی خوب می تواند به روش های مختلفی انجام شود.

به عنوان مثال، می توانید با ارسال ایمیل های ثابت به افرادی که در خبرنامه شما در وب سایت شما ثبت نام کرده اند، شروع کنید. همچنین می توانید با افراد تأثیرگذار تماس بگیرید و از آنها بخواهید در زمینه محتوا همکاری کنند. و محتوای خود را در صفحه اصلی یا هوم پیج شرکت خود قرار دهید، زیرا این معمولاً صفحه پر بازدید شماست.

محتوای طولانی می تواند بهترین راه برای تبلیغ کسب و کار شما باشد زیرا می توانید محتوا را به یک سری تقسیم کنید. ما از این استراتژی در بازاریابی رسانه های اجتماعی خود نیز استفاده می کنیم.

ما معمولاً یک محتوای وبلاگ طولانی، در ماه می نویسیم. از این محتوا ، ما پست های رسانه های اجتماعی را برای به اشتراک گذاشتن برای کل ماه دسته بندی و برنامه ریزی می کنیم ، و استرس مداوم و پرطرفدار بودن در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی را هر ثانیه از هر روز از بین می بریم. ما همچنین محتوا را از طریق ایمیل مارکتینگ به اشتراک می گذاریم که تا حدی سازگار است.

کارشناس استخدام کنید

بسیار حیاتی است که محتوای با کیفیت تولید کنید. بنابراین، شما باید فریلنسرها یا متخصصان را برای نوشتن، طراحی وب و گرافیک خود به جای DIY استخدام کنید. این ممکن است یک سرمایه گذاری گران باشد، اما نتیجه خواهد داد. نوشتن خبره، باکیفیت و خواندنی، تفاوت اصلی بین محتوای موفق و ناموفق است.

تصاویر را به محتوای وب سایت خود اضافه کنید

تصاویر را به محتوای وب سایت خود اضافه کنید

بسیاری از خوانندگان بر این باورند که مقالات طولانی فقط کلمات زیادی هستند که نمی توان آنها را مرور کرد (از عناوین خوب برای اسکن کردن محتوا استفاده کنید). برای جبران این امر ، باید محتوای خود را از نظر بصری جذاب کنید. مطالعات ثابت کرده اند که محتوای با تصاویر شانس بیشتری برای افزایش تعامل نسبت به محتوای بدون تصاویر دارد.

یکی از راه های افزودن محتوای بصری به نوشته هایتان، عکاسی از برند سفارشی است. محتوای چشمگیر نه تنها خواننده را درگیر می کند بلکه به آنها کمک می کند تا درک بصری کسب کنند.

خوب است که با محتوای خود خلاق باشید ؛ این تغییرات کوچک تفاوت زیادی در نحوه مشاهده مخاطبان شما از محتوای شما ایجاد می کند. علاوه بر تصاویر ، فیلم ها گزینه عالی دیگری برای تبدیل محتوای شما به چیزی جذاب تر هستند.

نتیجه گیری

به طور خلاصه ، محتوای طولانی ابزاری قدرتمند است که می توانید برای بهبود عملکرد کسب و کار و ترافیک سئوی سایت خود استفاده کنید. می شود  بر اهمیت اجرای محتوای طولانی در ایجاد محتوای شما تاکید کرد. اگر می خواهید محتوای خود را بهبود ببخشید ، وب سایت خود را احیا کنید یا فروش را افزایش دهید در واقع، محتوای طولانی ابزار عالی است.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا در مورد محتوای طولانی و مزایای آن بیاموزید. امیدواریم برای پیشرفت و موفقیت از این شکل نوشتن در کار خود استفاده کنید. به کمک نیاز دارید؟ ما برای شما اینجا هستیم یک تماس را برنامه ریزی کنید.

سئو سایت آرماناوب