سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10 تکنیک مهم که باید در سئو سایت پزشکی باید رعایت کنیم

اجرای استراتژی قدرتمند سئوی سایت در خصوص مراقبت های بهداشتی و طراحی سایت پزشکی می تواند برای بیمارستان ها و سیستم های بهداشتی چالش برانگیز باشد. با این حال ، این کار می تواند انجام شود ، به خصوص وقتی که شما این 10 شیوه را که در Avalanche Creative استفاده شده را دنبال کنید.

چگونه سئو و بهینه سازی را برای سایت پزشکی انتخاب کنیم؟

Google آنقدر بخش مهمی از زندگی روزمره بیماران شما شده است که احتمال بیشتری دارد اطلاعاتی در مورد شرایط و خدمات مراقبت های بهداشتی جستجو کنند. در مقایسه با اینکه باید منتظر پزشک خود باشند تا به سوالات مربوط به سلامتی آنها پاسخ دهد ، آنها اغلب ترجیح می دهند اطلاعات خود را بلافاصله دریافت کنند. به همین دلیل مهم است که مطمئن شوید. که شما کسی هستید که اطلاعات می دهید.

به این ترتیب، می توانید صحت آن را بررسی کنید. و از آن برای ایجاد اعتماد با آنها استفاده کنید، حتی قبل از اینکه آنها برای تعیین قرار ملاقات تماس بگیرند. این باعث می شود که آنها در زمانی که بیشتر به خدمات بهداشتی و درمانی شما نیاز دارند مراجعه کنند.

چگونه یک استراتژی سئو سایت پزشکی ایجاد کنیم

ایجاد استراتژی سئو سایت پزشکی موثر یک فرآیند متمرکز است که اغلب برای بازاریابان مراقبت های بهداشتی بسیار چالش برانگیز است که بدون کمک اضافی به تنهایی این کار را انجام دهند.

به طور اجمالی ، در اینجا 10 گام وجود دارد که شما برای ایجاد یک استراتژی موثر سئو سایت پزشکی بایستی انجام دهید.

1-انجام تحقیقات دقیق در مورد کلمات سئو سایت پزشکی

انجام تحقیقات دقیق در مورد کلمات

تحقیقات بازاریابی و سئو باید ستون فقرات استراتژی SEO سازمان خدمات درمانی شما باشد. با ممیزی آنچه در حال حاضر دارید شروع کنید وب سایت شما می تواند مطالبی داشته باشد که احتمالا برای استراتژی آینده شما ارزشمند باشد. همچنین می تواند محتوایی داشته باشد که فکر می کردید به آن نیاز دارید. البته با حداقل به روزر سانی های لازم قبل از اینکه آماده پخش شود.

برخی از راه هایی که بیماران شما به دنبال پاسخ در مورد سوالات پزشکی خود هستند. ممکن است با نحوه مراجعه تیم شما به آنها در داخل متفاوت باشد. مشورت کردن با پزشکان و بیماران راضی از درمان می تواند به شما در مورد نحوه بیان سؤالاتی که داشتند به شما بگوید. که  غالبا بیش از یک نفر می تواند اطلاعات بیشتری در مورد مخاطبان هدف شما ارائه دهد.

2-ساختار سایت پزشکی را بررسی کنید

اینجاست که شما و آژانس سئو سایت پزشکی باید "زیر کاپوت " وب سایت خود را بگیرید تا ببینید چقدر خوب کار می کند. با تجزیه و تحلیل پشتیبان وب سایت پزشکی  خود، می توانید به راحتی تشخیص دهید که آیا موتور های جستجو می توانند به درستی تمام صفحات وب سایت شما را ایندکس کنند یا خیر. این نیز فرصتی است برای:

  • به دنبال لینک های شکسته باشید
  • مطمئن شوید که وب سایت شما می تواند به سرعت بارگذاری شود
  • اطمینان حاصل کنید که صفحات برای عملکرد صحیح در دستگاه های تلفن همراه تنظیم شده اند

3-کلمات کلیدی سئو سایت پزشکی را شناسایی کنید

اینجاست که سرگرمی شروع می شود. شما یا شریک آژانس شما باید تحقیق کند و بهترین کلمات کلیدی ممکن در سئو سایت پزشکی و مراقبت های بهداشتی را برای هدف گذاری استراتژی محتوای خود بیابید. با استفاده از ابزارهایی مانند سرچ کنسول گوگل یا سمراش به عنوان راهنمای خود، کلمات کلیدی مربوط به خطوط خدمات خود را جستجو کنید.

این ابزارها به شما این امکان را می دهند که ببینید چند نفر آنها را جستجو می کنند؟ و رتبه بندی برای آنها چقدر دشوار است؟و چه هدفی در پس چگونگی جستجوی افراد برای آنها وجود دارد؟

4-محتوای جذاب بنویسید

محتوای جذاب بنویسید

محتوایی که می نویسید باید به تحقیقات رقابتی، در محل و کلمات کلیدی شما منتهی شود. چه در حال تولید محتوا در داخل خود باشید و چه با یک آژانس بازاریابی محتوای سئو سایت پزشکی اختصاصی کار می کنید، محتوای برند مراقبت های بهداشتی شما باید به نیازهای بیماران شما پاسخ دهد و به سوالات آنها پاسخ دهد.

یکی از گام های اضافی که سازمان های بهداشت و درمان باید برای کمک به دیده شدن محتوایشان بردارند این است که پزشکانشان محتوای شما را بررسی کنند.

این مطابق با بهترین شیوه های Google برای ایجاد محتوای مفید و اول از همه مردم است. موتور جستجو به پزشکی و مراقبت های بهداشتی به عنوان یکی از موضوعات "پول شما یا زندگی شما" اشاره می کند، به این معنی که آنها باید توسط پزشکان متخصص بررسی و تایید شوند. حتی اگر محتوای وب سایت پزشکی شما هرگز نباید جایگزین توصیه های پزشکی باشد، این به مردم اجازه می دهد اطلاعاتی که ارائه می کنید از نظر پزشکی دقیق باشند.

5-بهترین شیوه های انتشار را دنبال کنید

مهم است که مطمئن شوید محتوای مراقبت های بهداشتی شما قابل خواندن و پیمایش آسان است. در اینجا چند مورد از بهترین روش هایی که باید هنگام انتشار برای تحقق آن رعایت کنید آورده شده است:

طراحی را ساده نگه دارید

این کار باعث می شود خواننده شما به راحتی آنچه را که به دنبال آن است پیدا کند

بیش از حد از هدرها استفاده نکنید

از نظر فنی، هدرهای وب سایت شما از H1 درشت تا H6 کوچکتر یا ریزه تر متغیر است. از سربرگ های H2 و H3 در متن خود استفاده کنید تا خواندن را برای افراد و خزنده های موتورهای جستجو آسان تر کنید.

گنجاندن متن جایگزین

محتوای جذاب بنویسید

این به افرادی که نیاز به صفحه خوان دارند کمک می کند تا بفهمند تصاویر شما در مورد چیست، و همچنین به Google می گوید چه چیزی در آنها وجود دارد.

شامل فراخوان های واضح برای اقدام

پیام محتوای خود را واضح نگه دارید و از این موضوع دوری نکنید. اگر کسی به محتوای شما نگاه می کند، به جای تست های درک مطلب، به دنبال پاسخ های پزشکی است.

اینها فقط یک خط پایه هستند. وقتی با یک آژانس متخصص سئو کار می کنید ، آنها ده ها ترفند دیگر دارند که در طول انتشار استفاده می کنند تا صفحه شما قابل مشاهده تر و آسان تر باشد.

6-یک استراتژی بک لینک ایجاد کنید

اگر به درستی انجام شود، بک لینک ها ابزار بسیار ارزشمندی برای ایجاد اعتبار دامنه شما به روش هایی هستند که به بیماران شما کمک می کند شما را پیدا کنند. این ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • توسعه یک استراتژی بلند مدت برای پست های وبلاگ مهمان در سایر وب سایت ها،
  • اطمینان حاصل کنید که سیستم خدمات پزشکی شما به اتاق های بازرگانی محلی و فهرست های دیگر مرتبط است
  • کار با وب سایت های ارائه دهنده بیمه برای اطمینان از لینک وب سایت شما به وب سایت آنها به عنوان یک ارائه دهنده خدمات درمانی قابل اعتماد.

7- برای سئوی محلی بهینه سازی کنید

ما نمی توانیم اغراق کنیم که سئوی محلی چقدر برای سازمان های مراقبت های بهداشتی اهمیت دارد. هنگامی که بیماران شما به دنبال خدمات مراقبت های بهداشتی هستند یا در تلاش برای یافتن یک متخصص در منطقه خود هستند، شما باید یکی از اولین نتایجی باشید که آنها در Google پیدا می کنند.

یکی از مؤثرترین راه ها برای بهینه سازی سئوی مراقبت های پزشکی محلی، ایجاد صفحات مکان برای خطوط خدماتی و مکان هایی است که در آن کلینیک، مطب پزشک یا بیمارستان دارید. انجام این کار و فهرست کردن جزئیات مربوط به خدماتی که در آن مکان ارائه می کنید به شما امکان می دهد راحت تر به افرادی دسترسی پیدا کنید که در جستجوی عباراتی مانند «کلینیک قلب در تهران» یا «مراقبت فوری در شیراز هستند».

8-یک نمایه کسب و کار من در Google تنظیم کنید

سئو سایت پزشکی

این شیوه دیگری است که شما می توانید با بیماران بالقوه درگیر شوید در حالی که برای وب سایت خود ایجاد قدرت می کنید. «Google برای کسب و کار من» به شما این امکان را می دهد تا اعتبار سایت پزشکی خود را آسان تر ارتقا دهید و نشان دهید که مشتریان چقدر از خدمات شما راضی هستند.

این برای استراتژی سئوی محلی سایت پزشکی شما نیز حیاتی است. زیرا هر بیمارستان و کلینیک در سازمان شما باید نمایه «Google برای کسب و کار من» خود را داشته باشد. به این ترتیب، هنگامی که مردم در حال جستجوی خطوط خدمات شما هستند خواه مراقبت های فوری، پزشکی خانواده، مدیریت درد یا هر چیز دیگری باشد آنها می توانند مکان کلینیک ها یا بیمارستان های نزدیک خود را راحت تر ببینند.

9-نظارت و تنظیم

استراتژی بازاریابی و سئو سایت پزشکی شما به اندازه جمعیت بیماران شما احتمال رشد و تغییر دارد. به همین دلیل ضروری است که به طور منظم نتایج تلاش های بازاریابی محتوای خود را پیگیری کنید.

درست مثل سایر استراتژی هایی که بخش بازاریابی مراقبت های بهداشتی شما استفاده می کند ، استراتژی سئو و محتوا شما ممکن است اکنون بسیار متفاوت از چند سال پیش باشد. توانایی ردیابی نتایج خود در طول ماه ها، سه ماهه ها و سال ها به شما این امکان را می دهد تا استراتژی خود را آسان تر تنظیم کنید تا دائماً آنچه را که بیماران شما نیاز دارند منعکس کند.

10-بهترین شیوه های سئو فنی سایت پزشکی را اجرا کنید

بهترین شیوه های سئو فنی سایت پزشکی را اجرا کنید

مانند سایر بخش های استراتژی بازاریابی شما، سئو سایت دندانپزشکی چیزی نیست که بتوانید به سادگی یک بار با چند صفحه وبلاگ جدید تنظیم کنید و دیگر هرگز آنها را لمس نکنید. سئو فنی به طور خاص نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارد. در اینجا برخی از بهترین شیوه هایی که معمولاً برای مشتریان خود در فضای مراقبت های پزشکی استفاده می کنیم آورده شده است:

  • استفاده از پروتکل امن انتقال ابرمتن (HTTPS) به عنوان یک اقدام امنیتی برای وب سایت شما
  • یافتن و حذف یا تغییر مسیر محتوای تکراری
  • اطمینان از اینکه صفحات شما زمان بارگذاری سریع دارند
  • اطمینان از اینکه وب سایت شما برای دستگاه های تلفن همراه بهینه شده است
  • به روز رسانی نقشه سایت
  • پیاده سازی داده های ساخت یافته
  • اطمینان از اینکه هر صفحه دارای یک توصیف متا است
  • تنظیم صفحات خود برای دسترسی به کسانی که دید و تحرک محدودی دارند

با کارشناسان سئوی سایت پزشکی صحبت کنید. آیا آماده اید تا استراتژی بازاریابی مراقبت های درمانی خود را برای سازمان خود افزایش دهید؟ با کارشناسان خدمات سئو سایت آرماناب تماس برقرار کنید. تا ببینید یک استراتژی سئوی سایت با کیفیت و محتوا چه کاری می تواند. برای شما انجام دهد.