سفارش تبلیغ
صبا ویژن

12 تاکتیک سئو سایت پزشکی برای افزایش رتبه وب سایت شما

قدرت سئو سایت را برای افزایش حضور آنلاین وب سایت پزشکی خود آزاد کنید!

در این وبلاگ، نحوه افزایش سرنخ و درآمد خود را با چند ترفند سئو توضیح خواهیم داد.

سئو سایت پزشکی چیست؟

سئو سایت پزشکی (یا سئو مراقبت های بهداشتی) رتبه بندی وب سایت های مراقبت های بهداشتی را در موتورهای جستجوی اصلی بهبود می بخشد تا پزشکان مراقبت های بهداشتی ، مراکز درمانی و بیمارستان ها بتوانند به بیماران بالقوه بیشتری که به دنبال خدمات خود هستند ، دسترسی پیدا کنند.

سئو سایت پزشکی چیست؟

هر بار که جستجویی در گوگل انجام می شود، الگوریتم آن براساس انتخاب کلمه کلیدی و سایر عوامل، تصمیم می گیرد. که کدام قسمت از محتوا را در رتبه اول قرار دهد. هدف از بهینه سازی موتورهای جستجو، بهبود کیفیت وب سایت و محتوای بازاریابی شماست. تا موتورهای جستجو رتبه شما را در نتایج جستجو بالاتر ببرند. این امر دید آنلاین را افزایش می دهد و تعداد سرنخ های ارگانیک دریافتی محتوای وب شما را افزایش می دهد.

وظایف رایج مرتبط با استراتژی سئو سایت پزشکی شامل ایجاد و بهینه سازی محتوای با کیفیت در اطراف کلمات کلیدی خاص و همچنین ایجاد یک پروفایل بک لینک قوی و حضور سئوی محلی است.

فقط به این دلیل که دقت جستجوی آنلاین برای اطلاعات پزشکی نامطمئن است، به این معنی نیست که اینترنت یک منبع عالی برای پیدا کردن پزشکان نیست. جستجو های گوگل به طور فزاینده ای جایگزین توصیه های دهان به دهان می شوند. و تقریباً 70 درصد از بیمارانی که در جستجوی آنلاین برای «دکتر نزدیک من» هستند، می شوند.

آنلاین شدن بخش ساده ای است. قسمت سختش توجه کردن است. به همین دلیل است که استراتژی سئو سایت خدمات درمانی برای سرزندگی و طول عمر کسب و کار مراقبت های پزشکی شما بسیار مهم است.

مزایای سئو سایت پزشکی چیست؟

مزایای سئو سایت پزشکی چیست؟

سئو یا بهینه سازی موتور جستجو می تواند ابزاری قدرتمند برای هر کسب و کاری، به ویژه برای کسب و کارهای حوزه سلامت باشد. و دلیلش اینجاست:

افزایش ترافیک وب سایت

طبق مطالعه HubSpot، کسب و کارهایی که روی سئو سرمایه گذاری می کنند شاهد افزایش قابل توجهی در ترافیک وب سایت هستند. در صنعت مراقبت های سلامت، این می تواند به افزایش قابل توجهی در سرنخ های بیماران جدید منتهی شود.

جذب بیماران جدید

یک مطالعه نشان می دهد که 77? از بیماران از موتورهای جستجو برای یافتن ارائه دهندگان مراقبت های پزشکی استفاده می کنند.

با بهینه سازی وب سایت خود برای کلمات کلیدی مرتبط، می توانید اطمینان حاصل کنید که عمل شما در بالای نتایج جستجو ظاهر می شود و احتمال اینکه بیماران بالقوه شما را پیدا کنند بیشتر می شود.

افزایش آگاهی از برند

وقتی وب سایت شما به طور برجسته در نتایج جستجو ظاهر می شود، به افزایش آگاهی از برند در میان بیماران بالقوه کمک می کند. این می تواند منجر به انتخاب افراد بیشتری در هنگام نیاز به خدمات خدمات پزشکی شود.

بهبود اعتماد بیمار

یک مطالعه نشان داد که 72? از بیماران به بررسی های آنلاین اعتماد دارند. با بهینه سازی وب سایت خود برای جستجوی محلی و اطمینان از اینکه نظرات آنلاین مثبتی دارید، می توانید با بیماران بالقوه اعتماد ایجاد کنید و آنها را تشویق کنید تا مطب خود را انتخاب کنند.

مقرون به صرفه بودن

سئو یک استراتژی بازاریابی بلند مدت است که می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد. هنگامی که طراحی سایت پزشکی خود را برای سئو بهینه کردید، می توانید بدون نیاز به صرف هزینه برای تبلیغات،به جذب بیماران و سرنخ های جدید ادامه دهید.

به طور خلاصه، سئوی سایت پزشکی می تواند ابزار قدرتمندی برای تقویت حضور شما در صنعت پزشکی باشد. با استراتژی مناسب، می توانید از سئو برای دستیابی به مشتریان بیشتر و تثبیت خود به عنوان یک رهبر در صنعت استفاده کنید.

12 تکنیک بهینه سازی موتورهای جستجو برای موفقیت در سئو سایت پزشکی

صرف نظر از اندازه و تخصص پزشکی شما، این نکات سئو سطح بالایی از دید بازار محلی را فراهم می کند و نتیجه شما را بهبود می بخشد.

1-سرعت وب سایت خدمات سلامت خود را تسریع ببخشید

سرعت وب سایت خدمات سلامت خود را تسریع ببخشید

هر مالک وب سایتی دوست دارد سایتش در صفحات نتایج جستجو رتبه خوبی داشته باشد. با این وجود ، بسیاری از مردم نمی دانند که سرعت یک سایت می تواند بر رتبه بندی SEO آن تأثیر بگذارد.

سرعت بالای سایت، پایه اساس تجربه کاربری خوب است که می تواند منجر به زمان بیشتری در محل و نرخ تبدیل بالاتر شود. یک سایت سریع همچنین به این معنی است که خزنده موتور جستجو زمان کمتری را صرف خزیدن صفحات شما می کند، که به نوبه خود به این معنی است که محتوای شما سریعتر فهرست بندی می شود و رتبه بندی موتور جستجو شما نیز بهبود می یابد. سرمایه گذاری در بهینه سازی سرعت سایت شما بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی سئوی مراقبت های بهداشتی روی صفحه است.در طراحی سایت دندانپزشکی حتما باید خدمات سئو سایت رعایت شود.

47 درصد از مردم انتظار دارند که یک صفحه وب در 2 ثانیه یا کمتر بارگذاری شود. وقتی بیماران از وب سایت شما بازدید می کنند، اولین برداشت آنها بر اساس سرعت بارگذاری آن است. اگر خیلی کند باشد، آنها را ترک کرده و مستقیماً به سراغ رقبای شما خواهند رفت.

افزون بر این ، سرعت وب سایت یک عامل رتبه بندی موتور جستجو برجسته است. گوگل یک وب سایت با بارگذاری آهسته را پایین تر رتبه بندی می کند ، صرف نظر از اینکه محتوای آن چقدر خوب است.

ساده ترین راه برای تعیین سرعت وب سایت شما استفاده از ابزار Google PageSpeed Insights (PSI) است. از عملکرد وب سایت شما در دسکتاپ و موبایل گزارش می دهد و پیشرفت هایی را پیشنهاد می کند.

2-محتوای پزشکی با کیفیت بالا تولید کنید

محتوای پزشکی با کیفیت نه تنها برای سئوی سایت ارائه دهندگان خدمات درمانی- سلامت حیاتی است، بلکه کلید رتبه بندی بالا در موتورهای جستجو نیز می باشد. به یاد داشته باشید: محتوای پزشکی با کیفیت کلید موفقیت یک وب سایت است.

از آنجا که محتوای پزشکی بسیار مهم است،باید با مراقبت و توجه ایجاد شود. این مراقبت ، و همچنین کلمات کلیدی مناسب،اطمینان حاصل خواهد کرد که در صفحات نتایج جستجو بالاتر رتبه بندی می شود و اطلاعات دقیق را برای کاربران فراهم می کند. دو جنبه اصلی در این محتوای با کیفیت بالا وجود دارد:

  1. هر صفحه در وب سایت شما و هر دارایی بازاریابی محتوا باید عملکرد روشنی داشته باشد.
  2. محتوا باید اصلی ، خوب نوشته شده و تحقیق شده باشد.

برای موتورهای جستجو، محتوای باکیفیت به جستجوگران چیزی که به دنبال آن هستند می دهد (ارزش را ارائه می دهد). برای مشاغل، ترافیک جستجو و فروش را افزایش می دهد.

محتوای با کیفیت وب سایت پزشکی به خوبی تحقیق شده،برنامه ریزی شده و به طور استراتژیک برای پاسخ به سوالات بیماران شما ایجاد شده است. روزانه 7.5 میلیون وبلاگ منتشر می شود ، بنابراین تنها راه معروفیت ایجاد بهترین محتوا است.

الگوریتم E-A-T گوگل محتوا را براساس تخصص، اعتبار و اعتماد رتبه بندی می کند و راهنمایی خوبی است که باید هنگام توسعه استراتژی محتوای خود دنبال کنید.

3-مطمئن شوید که خزیدن وب سایت پزشکی شما آسان است

قابلیت خزیدن ، میزان پیدا کردن و فهرست بندی یک وب سایت توسط خزنده های موتور جستجو است.

از آنجا که گوگل شروع به استفاده از هوش مصنوعی خود برای رتبه بندی وب سایت ها کرده است،برای متخصصان سئو سایت حتی مهم تر شده است تا اطمینان حاصل کنند که سایت مشتری آنها قابل خزیدن است.

مطمئن شوید که خزیدن وب سایت پزشکی شما آسان است

این بخشی از سئو فنی است و شامل:

داشتن ساختار منطقی وب سایت

پیوند صفحات وب داخلی و وبلاگ ها

خلاص شدن از شر لینک های شکسته

شرکت طراحی سایت و سئو آرماناوب به عنوان یک آژانس سئوی سایت مراقبت های پزشکی ، اغلب با ساختار های لینک ضعیفی مواجه می شویم که مانع موتورهای جستجو می شود. همیشه اطمینان حاصل کنید که ساختار لینک داخلی وب سایت شما به موتورهای جستجو کمک می کند. تا ارتباط صفحات وب خاص و همچنین رابطه بین صفحات را درک کنند.

4-وب سایت پزشکی خود را برای دستگاه های تلفن همراه بهینه کنید

بهینه سازی موبایل فقط در مورد داشتن یک وب سایت پاسخگو نیست. این در مورد اطمینان از این است که وب سایت پزشکی شما برای تمام جنبه های تجربه کاربر بهینه شده است، به خصوص زمانی که صحبت از سئو در سایت برای اقدامات پزشکی می شود. بهینه سازی موبایل می تواند چالش برانگیز و وقت گیر باشد ، اما همچنین می تواند فرصتی برای سازمان های خدمات بالینی و پزشکی مانند شما باشد تا در یک بازار رقابتی به طور فزاینده ای برجسته شوند.

وب سایت پزشکی خود را برای دستگاه های تلفن همراه بهینه کنید

صنعت خدمات بالینی و پزشکی با چالش بهینه سازی محتوا در کانال های مختلف مواجه است و موبایل به دلیل نقش جدایی ناپذیر آن در زندگی روزمره مراجعه کنندگان بسیار مهم است.

آیا می دانید بیش از 50 درصد ترافیک وب سایت از دستگاه های تلفن همراه است ؟ هر دو موتور جستجو و افرادی که از تلفن های هوشمند و تبلت استفاده می کنند،دستگاه های بهینه شده توسط تلفن همراه را ترجیح می دهند. در واقع گوگل نسخه موبایل تمامی وب سایت ها را ایندکس می کند.

وب سایت هایی که برای استفاده از تلفن همراه بهینه شده اند،اطمینان حاصل می کنند که کاربران بدون توجه به دستگاهی که استفاده می کنند،تجربه خوبی دارند. این نوع بهینه سازی محتوای وب سایت، شما را برای سهولت استفاده و دسترسی تغییر می دهد و رتبه بندی در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) را تسریع می بخشد.

5-از کلمات کلیدی مربوط به خدمات پزشکی برای ایجاد محتوا استفاده کنید

بازاریابی موثر سئو سایت پزشکی با کلمات کلیدی مرتبط شروع می شود. این کلمات و عباراتی است که بیماران احتمالی شما در موتورهای جستجو وارد می کنند. در دنیای بازاریابی، ما آنها را "پرس و جو های جستجو" می نامیم. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در تولید محتوا عامل اصلی بهینه سازی موتور جستجوی گوگل است. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط به رتبه بندی بهتر صفحه در موتورهای جستجو کمک می کند. هرچه رتبه بالاتر باشد ، ترافیک ارگانیک سایت بیشتر خواهد شد.

مهم است که توجه داشته باشید که دو نوع کلمه کلیدی در سئو برای صنعت خدمات بالینی و پزشکی وجود دارد: اصطلاحات طولانی و اصلی.

کلمات کلیدی طولانی عباراتی هستند که توصیفی یا مختص یک موضوع خاص هستند. اصطلاحات اصلی معمولا به موضوعات گسترده اشاره دارند و ارزش تجاری بالایی دارند. هنگام بهینه سازی محتوای خود برای سئو سایت پزشکی ، ترجیحا باید از هر دو نوع کلمات کلیدی استفاده شود.

استفاده از ابزارهایی مانند Moz، Ahrefs، و Google Keyword Planner می تواند به شما کمک کند تا بفهمید کدام کلمات کلیدی برای سازمان مراقبت های سلامت و پزشکی شما مرتبط هستند. چرا این مهم است؟ خوب، اگر شما یک پزشک سلامت روان هستید، می خواهید در جستجو های محلی مرتبط با قلب و عروق ظاهر نشوید.

به عنوان نقطه شروع، شما همچنین می توانید به انواع چیزهایی فکر کنید که یک بیمار ممکن است هنگام جستجوی خدمات پزشکی شما به صورت آنلاین در گوگل جستجو کند.

6-وب سایت پزشکی خود را با لینک های استراتژیک تقویت کنید

لینک های داخلی نقش مهمی در بهینه سازی وب سایت های مراقبت های بهداشتی برای موتورهای جستجو دارد. این شامل قرار دادن استراتژیک لینک های داخلی در محتوای وب سایت است. با لینک سازی صفحات مرتبط با هم ، لینک متقابل نه تنها به موتورهای جستجو کمک می کند تا ساختار و سلسله مراتب وب سایت را درک کنند ، بلکه تجربه کاربر را با ارائه ناوبری آسان و دسترسی به اطلاعات ارزشمند افزایش می دهد.

بهترین روش ها برای لینک سازی سئو سایت پزشکی

در اینجا برخی از بهترین روش ها برای لینک سازی سئو وب سایت پزشکی وجود دارد:

لینک به صفحات با کیفیت بالا

وقتی به صفحات دیگر وب سایت خود لینک می دهید ، مطمئن شوید که آنها صفحات با کیفیت بالا هستند که با محتوای شما مرتبط هستند. این به بهبود اقتدار وب سایت شما و افزایش رتبه شما در نتایج جستجو کمک می کند.

پیوند به صفحات داخلی

علاوه بر لینک دادن به صفحات خارجی، باید به صفحات داخلی وب سایت خود نیز لینک دهید. این به بهبود ناوبری وب سایت شما کمک می کند و یافتن اطلاعات و خدمات پزشکی مورد نظر کاربران را آسان تر می کند.

از متن لنگر طبیعی استفاده کنید: وقتی به صفحات دیگر وب سایت خود لینک می دهید ، از متن لنگر طبیعی استفاده کنید که مربوط به محتوای صفحه ای است که به آن لینک می دهید. این به بهبود نرخ کلیک لینک های شما کمک می کند و احتمال اینکه کاربران روی آنها کلیک کنند بیشتر می شود.

متن لنگر خود را تغییر دهید

از یک متن لنگر برای هر لینک در وب سایت خود استفاده نکنید. این به بهبود تنوع بک لینک های شما کمک می کند و احتمال اینکه وب سایت شما در نتایج جستجو رتبه خوبی پیدا کند بیشتر می شود.

7-تا حد امکان رتبه EAT بالا کسب کنید

ما به طور خلاصه به اهمیت الگوریتم E-A-T گوگل در رابطه با بازاریابی سئو سایت پزشکی اشاره کردیم. E-A-T مخفف تخصص، اقتدار و اعتماد است. این یکی از فاکتورهای رتبه بندی است که گوگل از آن برای تعیین رتبه بندی کلی کیفیت صفحه توسط الگوریتم های موتور جستجو استفاده می کند.

دستیابی به نمره بالا E-A-T به چیزی بیش از استفاده از کلمات کلیدی مناسب نیاز دارد. اگر می خواهید گوگل تخصص شما را بهتر درک کند ، باید مدارک پزشکی خود را واضح و آسان در وب پیدا کنید.

پس وقتی صحبت از اقتدار است ، داشتن یک پروفایل لینک قوی و اشتراک گذاری مجدد محتوای شما ،  همانند جستجوهای برند (زمانی که بیماران نام یا عمل شما را جستجو می کنند) به اعتبار شما می افزاید.

در نهایت، به دست آوردن نظرات آنلاین مثبت، اعتبار وب سایت یا صفحه وب شما را بهتر می کند.

8-با بک لینک ها بهینه سازی موتورهای جستجوی خدمات درمانی را تقویت کنید

به دست آوردن بک لینک برای یک وب سایت خدمات پزشکی بخش مهمی از استراتژی سئو مراقبت های درمانی است. زیرا به افزایش قدرت سایت و بهبود رتبه آن در موتور های جستجو کمک می کند. بک لینک ها لینک های خارجی از وب سایت های دیگر هستند که به سایت شما اشاره می کنند. وقتی وب سایت های معتبر و مرتبط به وب سایت مراقبت های پزشکی شما پیوند میخورند ، موتورهای جستجو آن را به عنوان سیگنال اعتبار و اقتدار می بینند.

برای بدست آوردن بک لینک به موارد زیر توجه کنید

وبلاگ نویسی مهمان

ارائه مقاله به وب سایت های معتبر در صنعت مراقبت های درمانی یک راه عالی برای کسب بک لینک است. وقتی محتوای ارزشمندی را برای این سایت ها ارائه می کنید، معمولاً به شما اجازه می دهند که پیوندی به وب سایت خود اضافه کنید.

لیست های دایرکتوری

دایرکتوری های آنلاین زیادی برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی وجود دارد (Vitals، Healthgrades، DocSpot، Cured و غیره). اطمینان از اینکه وب سایت شما در این دایرکتوری ها ذکر شده است می تواند به شما در به دست آوردن بک لینک ها کمک کند.

استفاده از Help a Reporter Out» (HARO)

هارو یک پلتفرم است که روزنامه نگاران را با منابع مرتبط می کند. با پاسخ دادن به سوالات مربوطه ، می توانید در مقالات ذکر شده و یک لینک به دست آورید.

بیانیه های مطبوعاتی

اگر کسب و کار یا سازمان خدمات پزشکی شما درگیر رویدادها یا پیشرفت های مهمی است، انتشار بیانیه های مطبوعاتی می تواند توجه رسانه ها را به خود جلب کند و به طور بالقوه برای شما بک لینک کسب کند.

تبلیغ در شبکه های اجتماعی

در حالی که لینکهای رسانه های اجتماعی معمولاً «بدون فالو» هستند (به این معنی که مستقیماً به سئوی سایت شما کمک نمی کنند)، ولب همچنان می توانند فرصت هایی را برای دیگران ایجاد کنند تا محتوای شما را کشف کرده و به آن پیوند دهند.

9-از Google My Business و سایر استراتژی های سئو محلی خدمات پزشکی بالینی بهره برداری کنید

استفاده از «Google برای کسب و کار من » و سایر تلاش های سئوی محلی برای یک سایت مراقبت های پزشکی بالینی بسیار مهم است، زیرا به ایجاد شهرت در این بخش کمک می کند. پزشکان، بیمارستان ها، کلینیک ها و سایر متخصصان مراقبت های درمانی می توانند از این تکنیک ها برای بازاریابی شیوه های پزشکی خود استفاده کنند. ایجاد اعتبار با این استراتژی ها می تواند به ایجاد سرنخ از بیماران جدید کمک کند.

استفاده از «Google برای کسب و کار من» و سایر استراتژی های سئوی سلامت محلی برای کسب و کار شما مزایای زیادی دارد. این مزایا از افزایش ترافیک موتورهای جستجو تا کسب رتبه های بالاتر در صفحات نتایج موتور های جستجو (SERP) متغیر است. استفاده از این استراتژی ها همچنین به کاهش هزینه بازاریابی یک کسب و کار کمک می کند زیرا نسبت به سایر تکنیک های بازاریابی سنتی مانند تبلیغات چاپی یا تبلیغات تلویزیونی هزینه کمتری دارد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای یک حساب کاربری رایگان Google My Business ثبت نام کنید. لیست کردن تمرین شما در سایر دایرکتوری های کسب و کار نیز به بهبود رتبه بندی سئو محلی شما کمک می کند.

10-مطمئن شوید که وب سایت شما با YMYL سازگار است

YMYL مخفف محتوای "پول شما یا زندگی شما" است. این نحوه ارجاع گوگل به صفحات وب و محتوایی است که به طور بالقوه تأثیر منفی بر کیفیت زندگی یا امور مالی افراد دارند. این وب سایت ها از انواعی هستند که نیاز به اعتماد و اقتدار بالایی دارند. به عنوان مثال می توان به وب سایت هایی اشاره کرد که مشاوره پزشکی، مالی یا حقوقی ارائه می دهند.

یک وب سایت می تواند از دو طریق با YMYL سازگار باشد:

  1. با ارائه سلب مسئولیت در جایی که اظهار می کنند صلاحیت ارائه هر نوع مشاوره پزشکی، حقوقی یا مالی را ندارند.
  2. با ارائه اطلاعات تماس برای شخصی که صلاحیت ارائه چنین مشاوره ای را دارد.

از نظر سئوی پزشکی، این به این معنی است که صفحات وب شما باید تلاش کنند تا بالاترین امتیاز E-A-T را داشته باشند. بنابراین، وب سایت و محتوای بازاریابی شما باید نه تنها بر هدف جستجوی ملاقات تمرکز کند، بلکه باید معتبر و قابل اعتماد باشد.

به عنوان یک پزشک یا سازمان ، شما در حال حاضر در زمینه خود آگاه هستید. بنابراین، بهینه سازی محتوای خود برای مطابقت با استانداردهای YMYL صرفاً مستلزم ارائه آن به روش صحیح به موتورهای جستجو است.

11-تصاویری از کارکنان و امکانات خود را وارد کنید

به عنوان یک شرکت پیشرو در سئوی پزشکی، می توانیم از دیدگاه بازاریابی به شما بگوییم که داشتن چهره ای برای یک برند یا پزشک تأثیر مثبتی بر سایت های پزشکی حرفه ای دارد.

تصاویری از کارکنان و امکانات خود را وارد کنید

برای اکثر بیماران، پرداختن به مسائل مربوط به سلامت مملو از اضطراب است و می تواند احساس بالینی داشته باشد.با این حال، افزودن یک عنصر انسانی باعث می شود که تمرین شما قابل دسترس تر به نظر برسد.

تصاویر همچنین به سئوی مراقبت های پزشکی کمک می کنند، زیرا می توانند با کلمات کلیدی بهینه شوند و به صورت استراتژیک قرار بگیرند تا محتوا را جذاب تر کند یا نرخ کلیک را افزایش دهد. وقتی بیماران جدید تصاویر قوی می بینند ، خیلی بیشتر از متن به تنهایی درگیر می شوند.

12-مطمئن شوید که ناوبری وب سایت پزشکی شما بصری است

وب سایتی که گیج کننده یا بد طراحی و ساختار یافته است ، اصطکاک ایجاد می کند و صبر کاربران را آزمایش می کند. در مقابل ، یک وب سایت به خوبی ساختار یافته و به طور بصری طراحی شده نه تنها SEO را برای شیوه های پزشکی افزایش می دهد بلکه کاربران موتور جستجو را به اقدامات مهم هدایت می کند و تجربه ای لذت بخش را فراهم می کند.

طراحی بصری جزء اصلی تبدیل بهتر است. وقتی از یک وب سایت بصری استفاده می کنید ، دقیقا می دانید چه کاری باید انجام دهید. از این نظر ، طراحی نامرئی است زیرا شما هرگز مجبور نیستید برای فکر کردن در مورد آنچه که باید روی آن کلیک کنید ، متوقف شوید.

گوگل یک نمونه عالی از طراحی کاربر محور و شهودی است. استفاده نادرست از وب سایت تقریبا غیرممکن است، و به سختی هیچ منحنی یادگیری برای کاربران جدید وجود دارد.

نکته نهایی ما: تأثیر خدمات سئوی پزشکی ما را تجربه کنید

بازاریابی موتورهای جستجوی مراقبت های بهداشتی برای متخصصان پزشکی که به دنبال پیشرفت آنلاین هستند بسیار مهم است. با اجرای استراتژی های موثر سئو پزشکی ، می توانید مزایای متعددی را از جمله افزایش ترافیک وب سایت ، افزایش شناخت برند و افزایش حجم بیمار را باز کنید.

12 تاکتیک به اشتراک گذاشته شده در این پست، پایه محکمی برای بهینه سازی وب سایت پزشکی و ارتقای رتبه آن فراهم می کند.

اگر در مورد خدمات سئو سایت پزشکی نیاز به کمک حرفه ای دارید، شرکت طراحی سایت و سئو سایت پزشکی آرماناوب اینجاست تا به شما کمک کند آرماناوب راه حل های جامعی را ارائه می دهد که به طور خاص برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی طراحی شده است. از بهینه سازی وب سایت گرفته تا رتبه بندی تخصصی در نتایج جستجوی ارگانیک و Google Maps، استراتژی های اثبات شده SEO پزشکی آرماناوب برای ارتقای حضور آنلاین شما و ایجاد نتایج ملموس در قالب سرنخ ها و بازگشت سرمایه بالا طراحی شده اند.