سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا باید در سئو سایت پزشکی سرمایه گذاری کنیم؟

چرا باید روی سئو سایت پزشکی خود تمرکز کنید؟ آیا بخاطر پیش بینی دسترسی و در معرض دیده شدن است ؟

سئو سایت پزشکی می تواند کارهای بیشتری برای شما انجام دهد،در این راهنمای سئو سایت پزشکی به ما ملحق شوید ، تا مزایای و استراتژی های زیادی را که برای گرفتن این مزایای نیاز دارید را پیگیری کنید!

با دیجیتالی شدن جهان، بیماران برای جستجوی اطلاعات پزشک یا خدمات بیمارستانی و سایر موارد، وب سایت های خدمات درمانی را انتخاب می کنند.

چه شما یک کلینیک کوچک را اداره کنید ،چه یک موسسه پزشکی،اگر شما نتوانید وب سایت خود را در نتایج جستجو به نمایش بگذارید ،مسلما این رقابت را از دست خواهید داد.

در اینجا، تصویر واضحی از اهمیت سئو برای وب سایت های مراقبت های پزشکی به شما نشان خواهیم داد. از این رو برای کسب اطلاعات کلی در مورد سئوی خدمات درمانی و مزایا و تکنیک های پیاده سازی، به مطالعه ادامه دهید.

سئو سایت پزشکی و خدمات درمانی چیست؟

سئو سایت پزشکی و خدمات درمانی چیست؟

سئوی مراقبت های بهداشتی فرآیندی برای افزایش رتبه وب سایت پزشکی شما در SERP برای پرس و جوهای مربوط به مراقبت های بالینی است. با اجرای تلاش های مداوم و استراتژیک SEO در طراحی سایت پزشکی و رسانه های اجتماعی خود، می توانید از رقبای خود پیشی بگیرید و کاربران بیشتری را جذب موتورهای جستجو کنید که به دنبال کمک پزشکی هستند.

درگیر کردن کاربران سایت،استفاده از الگوریتم های موتورهای جستجو و اجتناب از تکنیک های سئو کلاه سیاه،امکانات وب سایت پزشکی شما را برای به دست آوردن سئو بهتر محدود می کند.

چرا باید در سئو سایت پزشکی سرمایه گذاری کنید ؟

چرا باید در سئو سایت پزشکی سرمایه گذاری کنید ؟

امروزه همه افراد نسبت به حفظ سلامت جسمی و روانی خود آگاه هستند. برای بازیابی مردم از بحران های مختلف سلامت، صنعت پزشکی در سراسر جهان رشد معقولی را تجربه می کند.

براساس گزارش Fortune Business Insights ، اندازه بازار خدمات پزشکی جهانی در سال 2018 به 425.5 میلیارد دلار ارزش گذاری شده است و انتظار می رود تا سال 2025 به 612.7 میلیارد دلار برسد.

اگر نمی خواهید در بازار گسترده رقابتی مراقبت های بهداشتی گرفتار شوید ، پس دید موثر در نتایج جستجو نتیجه بخش است.

آمار زیر اثبات می کند که سئو پزشکی می تواند بیماران بالقوه را به کانال فروش شما هدایت کند.

  • مجموع جستجوهای روزانه مرتبط با سلامتی گوگل در هر دقیقه به 70000 می رسد
  • مطالعه Pew Research نشان می دهد که 72? از کاربران اینترنت ایالات متحده به طور خاص برای اطلاعات مربوط به سلامت آنلاین شده اند و 7? از آنها می گویند تحقیقات آنها در گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجوی عمومی شروع شده است.
  • جستجوی آنلاین در مقایسه با عدم جستجو، 3 برابر، بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت های بیمارستان هدایت می کند
  • 73 درصد از بیماران برای یافتن پزشک به موتورهای جستجو مراجعه می کنند. و 89 درصد از موتورهای جستجو برای دریافت پاسخ به سوالات مراقبت های بهداشتی استفاده می شوند.
  • 75 درصد از بیماران قبل از برنامه ریزی بازدید از موتورهای جستجو استفاده می کنند

مزایای اجرای سئو سایت پزشکی

مزایای اجرای سئو سایت پزشکی

همانطور که بهینه سازی وب سایت خود را برای رتبه بندی سئو تمرین می کنید، می توانید به تدریج تمام این مزایا را در دراز مدت تجربه کنید.

  • بهبود در دید برند
  • افزایش بازدید وب سایت
  • افزایش در ROI
  • کاهش هزینه جذب بیمار
  • رشد رتبه بندی وب سایت برای پرس و جوهای جستجوی مربوطه
  • هموارسازی راه را برای ارتباط با افراد بالقوه بسیار علاقه مند

ما در عصر تکنولوژی محور زندگی می کنیم که سه چهارم بیماران شما به دنبال اطلاعات مراقبت های پزشکی در وب هستند. با به کارگیری تکنیک های صحیح سئو می توانید در خط مقدم نتایج جستجو قرار بگیرید و صدای خود را در میان مخاطبان بالا ببرید.

چگونه سئو سایت پزشکی را بهینه کنیم؟

چگونه سئو سایت پزشکی را بهینه کنیم؟

به گفته SearchEngineJournal، سرنخ های سئوی سایت در تبدیل بیماران 14.6 درصد نرخ بسته شدن دارند، در حالی که سرنخ های خروجی 1.7 درصد نرخ بسته شدن دارند. ما برخی از بهترین تکنیک های سئو داخلی و خارجی را به اشتراک می گذاریم که نرخ جذب بیمار شما را افزایش می دهد و سرنخ ها را به دنبال کنندگان شما تبدیل می کند.

  • بهینه سازی عنوان ، عنوان و متا تگ ها
  • تحقیق برای کلمات کلیدی مبتنی بر صنعت پزشکی
  • بهینه سازی تصاویر
  • وب سایت را با HTTP ایمن کنید
  • URL ها را بهینه کنید
  • قابلیت واکنش گرا را اعمال کنید
  • زمان بارگذاری وب سایت را بهینه کنید
  • لینک های خراب را برطرف کنید
  • اضافه کردن نشانه گذاری طرح
  • نقشه های سایت XML و HTML بسازید
  • از ابزار سئو استفاده کنید
  • شامل بخش روابط عمومی
  • پست مقالات وبلاگ
  • شامل نقل قول ها
  • لینک های ورودی و خروجی را اضافه کنید
  • ایجاد محتوای کاربر پسند و به راحتی قابل خواندن
  • ناوبری یکدست و ساده را اعمال کنید
  • بنرهای وب سایت خود را بهینه کنید
  • CTA ها را بهینه کنید
  • یک پروفایل جذاب GMB ایجاد کنید

طراحی وب سایت ، میزبانی، تولید محتوا، آزمایش و سایر عملیات ها به جذب بازدیدکنندگان سایت شما کمک زیادی می کند. با این حال ، قبل از تعامل ، شما باید بیماران را در میان میلیون ها وب سایت موجود در نتایج جستجو به وب سایت خود جذب کنید.

این کار را می توان با یک عمل سئو سالم انجام داد. بهینه سازی سایت شما برای رتبه بندی موتور های جستجو به طراحی سایت دندانپزشکی شما یک نگاه حرفه ای می دهد و راه را برای ایجاد آگاهی در مورد خدمات شما در فضای آنلاین هموار می کند.

تکنیک های موثر در سئو سایت پزشکی

تکنیک های موثر در سئو سایت پزشکی

1-سرعت بارگذاری وب سایت خود را بهبود بخشید

کل زمانی که یک صفحه وب یک بار پس از درخواست کاربر به طور کامل در مرورگر بارگذاری می شود، زمان بارگذاری وب سایت نامیده می شود. همیشه اینطور است که وقتی زمان بارگذاری صفحه وب شما افزایش می یابد، پرش وب سایت شما نیز افزایش می یابد.

وب سایت شما باید در کسری از ثانیه بارگذاری شود، زیرا زمانی که زمان بارگذاری از 1 ثانیه به 10 ثانیه می رسد، احتمال پرش 123 درصد افزایش می یابد. میانگین زمان بارگذاری صفحه وب توسط گوگل کمتر از 3 ثانیه است.

بهترین ابزار برای اندازه گیری سرعت صفحه

  • تست سرعت وب سایت Pingdom
  • GTmetrix
  • Google Pagespeed Insights

روش های موثر برای افزایش سرعت صفحه شما

استفاده از شبکه تحویل محتوا (CDN)

یک ارائه دهنده میزبانی وب بهینه سازی شده با عملکرد وب را انتخاب کنید

فشرده سازی و بهینه سازی اندازه تصویر

حذف افزونه های غیر ضروری

ریدایرکت ها یا تغییر مسیرها را کاهش دهید

تعداد فایل های جاوا اسکریپت، CSS و HTML را به حداقل برسانید

کش مرورگر و وب سایت را فعال کنید

فشرده سازی Gzip را پیاده سازی کنید

بهینه سازی CMS برای کاهش حجم پایگاه داده

کاهش استفاده از فونت های وب

خطاهای 404 را شناسایی کنید

استفاده از تکنیک های پیش واکشی یا prefetching

2-برای جستجوی صوتی بهینه سازی کنید

با ظهور جستجوی صوتی، بیماران اکنون علاقه ای به تایپ ندارند. جستجوی صوتی هرگز هیچ یک از فعالیت های فعلی بیماران شما را مختل نمی کند، در عوض، این ویژگی به آنها اجازه می دهد تا به کار و مرور خود ادامه دهند.

از دیدگاه سئوی سایت، گزارش شده است که 71 درصد از پاسخ دهندگان ترجیح می دهند از دستیار صوتی خود برای جستجوی چیزی استفاده کنند تا اینکه به صورت فیزیکی سوالات خود را تایپ کنند. با توجه به ویژگی راحتی، بیماران قابلیت جستجوی صوتی را به ویژه در وب سایت های بیمارستان ترجیح می دهند.

استراتژی های بهینه سازی سایت برای جستجوی صوتی

تحقیق برای کلمات کلیدی مبتنی بر صدا

ساختار سایت و استراتژی محتوا بسازید

بهینه سازی داده های ساختاری

محتوای خود را برای Google Home & Alexa مرتبط کنید

محتوای مناسب برای موبایل بسازید

هنگام بهینه سازی سایت خود برای جستجوی صوتی، فاکتورهای خاصی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

قطعه های ویژه

قصد کاربر

کلمات کلیدی و پرس و جوهای طولانی

سرعت صفحه

داده های ساختاری

سئو سایت محلی

با در نظر گرفتن همه این موارد، می توانید موقعیت های بهتری را در موتورهای جستجو برای پرس و جوهای مبتنی بر صدا به دست آورید. همچنین می توانید درباره نحوه بهینه سازی سایت خود برای جستجوی صوتی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

3-تحقیق در مورد کلمات کلیدی مرتبط با بیمارستان

در حالی که محتوای خود را بهینه می کنید، می خواهید کلمات کلیدی مناسب را برای صنعت خود هدف قرار دهید. نقطه شروع شما باید خدمات پزشکی باشد که ارائه می دهید، زیرا این همان چیزی است که اکثر جستجوگران به دنبال آن هستند.

ابزارهایی مانند برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل به شما کمک می کند تا کلمات کلیدی مناسب را که می تواند برای کسب و کار مراقبت های درمانی شما شگفت انگیز باشد ، شناسایی کنید.

مانند همه موارد ، از "پر کردن" کلمات کلیدی در محتوا اجتناب کنید. وقتی این کار را انجام دهید ، به راحتی توسط گوگل دستگیر خواهید شد و احتمال مجازات وب سایت شما وجود دارد. برای جلوگیری از این امر، کلمات کلیدی خاص و طولانی را به روشی مرتبط، خوانا و طبیعی به محتوای خود اضافه کنید.

این نه تنها شما را از WebMDs جدا می کند ، بلکه شما همچنین شروع به جذب بیماران می کنید که می خواهید کسانی که در منطقه جغرافیایی شما زندگی می کنند و به دنبال تبحر تخصصی شما هستند.

4- عنوان و متا تگ ها را بهینه کنید

عنوان صفحه رمز افزایش دید صفحه شماست. بر اساس جعبه داده ها ، 36 درصد از سئوکاران فکر می کنند. که عبارت عنوان مهم ترین عنصر سئو است. همچنین، یک مطالعه انجام شده توسط HubSpot نشان می دهد. که عناوین صفحات حاوی 6-13 کلمه بیشترین ترافیک را ایجاد می کنند.

در اینجا چند هنجار استاندارد وجود دارد که پیشنهاد می کنیم برای عنوان صفحه خود دنبال کنید

اجتناب از محتوای تکراری در تگ عنوان

برای هر صفحه یک عنوان منحصر به فرد ارائه دهید

از قرار دادن کلمات کلیدی در عنوان صفحه خود اجتناب کنید

توضیحات متا همیشه با عناوین ارتباط دارند زیرا هر دو به پیش بینی خلاصه ای که در داخل داده می شود کمک می کنند. طبق گفته گوگل، حداکثر طول کاراکتر تگ توضیحات متا باید تا 275 کاراکتر باشد و همچنین باید متن تبلیغاتی ارگانیک باشد.

برخی از ترفندهای اساسی برای نوشتن توضیحات متا عبارتند از

استفاده از کلمات کلیدی تحقیق شده و هدفمند

مزایای محتوا را به خوانندگان اطلاع دهید

اطمینان حاصل کنید که متا تگ ها با محتوای صفحه مرتبط هستند

از بکارگیری از توضیحات متا در کل سایت خود اجتناب کنید

یک آمار جالب از Optinmonster می گوید که 43? از مردم تنها بر اساس توضیحات متا روی یک نتیجه کلیک می کنند.

5-بهینه سازی سئو محلی برای خدمات پزشکی

در این دنیای فناوری، بیماران برای یافتن خدمات تشریفات نزدیک که دسترسی به آنها آسان است، بیشتر به اینترنت متکی هستند. بهینه سازی وب سایت شما برای سئو محلی باعث افزایش بیماران محلی می شود. 97 درصد از کاربران آنلاین از موتورهای جستجو برای یافتن فروشگاه ها/خدمات محلی استفاده می کنند.

آمار ثابت می کند که وقتی بیمار به دنبال یک سرویس محلی می گردد ، احتمال 3/4 وجود دارد که در عرض یک روز شخصا به کلینیک مراجعه کند.

نشانه گذاری طرحواره درمانی Schema یکی از تکنیک های قدرتمند SEO محلی است. که برند شما را در SERP های محلی به نمایش می گذارد. به طور کلی، هدف موتورهای جستجو درک سؤالات مطرح شده توسط جستجوگران و ارائه نتایج مرتبط است.

طرحواره درمانی Schema کد نشانه گذاری داده های ساختاری است.که وقتی به کد HTML صفحه وب شما اضافه می شود، به موتورهای جستجو کمک می کند تا زمینه دقیق محتوای وب سایت شما را بهتر درک کنند.

از این گذشته، صفحات وب با نشانه گذاری طرحواره به راحتی توسط موتورهای جستجو شناسایی می شوند. و در قالب قطعه های غنی نمایش داده می شوند.

6-محتوای E-A-T ایجاد کنید

به طور معمول، وقتی می خواهید فردی را توصیف کنید، در مورد قد، وزن، رنگ و سایر جنبه های او صحبت می کنید. این در مورد بازاریابی محتوا نیز صدق می کند، اگر می خواهید مردم در مورد محتوا و خدمات شما صحبت کنند، باید محتوای تخصصی، معتبر و قابل اعتماد ارائه دهید.

نکاتی که برای ایجاد محتوای E-A-T باید به خاطر بسپارید

لینک های وب سایت های معتبر با آمار ، داده ها و حقایق پشتیبانی

به روز رسانی سایت خود با توجه به ترندهای در حال تغییر

ارائه بیوگرافی شما در صفحه درباره About

با این حال ، ارزیابی کننده کیفیت ، محتوای شما را بسته به کلمات کلیدی و لینک ها رتبه بندی نمی کند. همچنین  ارزیاب به سایتها یا صفحات بدون هدف یا محتوای نادرست و فریبنده که به کاربران هیچ کمکی نمیکند بلکه به محتوا آسیب میرساند امتیاز خیلی بالای اختصاص نمی دهد، ولی در مقابل محتوای E-A-T در SERP در امتیاز کیفیت پیشرو خواهند بود.

تکنیک های موثر در سئو سایت پزشکی

ارتباط با یک آژانس فعال سئو مراقبت های پزشکی درمانی

امیدواریم اکنون دیگر این سوال را نپرسید که چرا باید سئوی پزشکی و دیجیتال را برای وب سایت خود در زمان توسعه وب سایت  خدمات درمانی اعمال کنید. البته، شما نمی توانید یک شبه تغییرات را در رتبه بندی وب سایت خود تجربه کنید.

همانطور که می دانید صنعت پزشکی عظیم و گسترده است. جلوتر بودن در رقابت چالش برانگیز است. شما باید از الگوریتم های موتور جستجو همیشه در حال تغییر آگاه باشید و تکنیک های SEO خود را تغییر دهید و همچنین عملکرد SEO خود را پیگیری کنید.

انجام تمام این عملیات ها بدون کمک یک متخصص، وقت و هزینه شما را می گیرد. اگر میخواهید تصمیم عاقلانهای بگیرید، با یک آژانس SEO ماهر در مراقبتهای پزشکی همکاری کنید.

شرکت آرماناوب یک شرکت تخصصی سئو پزشکی در تهران با تجربه و دانش عمیق در ارائه راه حل های خارج از جعبه به مراکز مراقبت های  بالینی پزشکی است. هدف متخصصان سئوی مراقبت های پزشکی ما این است که وب سایت شما را به یک سایت سئو پسند بدون هیچ گونه تکنیک اسپم کلاه سیاه تبدیل کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رویکرد سئو و خدمات ما، با ما تماس بگیرید +1 (210) 787-3600 یا در هر زمان برای ما پیام ارسال کنید. ما آماده حمایت از شما هستیم!

آیا هنوز در مورد سرمایه گذاری در سئوی خدمات درمانی پزشکی سوالی دارید؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید. ما می توانیم شک های شما را برطرف کنیم.

بدون محدودیت روی سایر نوشته های مد زیر این عنوان که بهترین نیازهای شما را برآورده می کند کلیک کنید!

مشارکت آژانس دیجیتال فناوری سلامت

راه اندازی سئو محلی برای کمک پزشکی آنلاین

انقلاب دیجیتال صنعت خدمات درمانی پزشکی

بازاریابی دیجیتال برای صنعت بهداشت و درمان

قابلیت های وب سایت پزشکان